FAQ – veelgestelde vragen
Hieronder hebben we getracht om de meest gestelde vragen samen te bundelen op één plaats. Vind je echt niet wat je zoekt, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren.
- Wat doe ik bij een ongeval binnen een clubactiviteit?
- Surf naar de website van Sporta Federatie en vul het ongevallenformulier in.
- Ik ben iets verloren/vergeten in het zwembad. Wat nu?
- Neem zo snel mogelijk contact op tijdens de zwemuren, met de verantwoordelijke van de zwemclub, aanwezig in het zwembad op 016/740.740 of loop eens langs en spreek het aanwezige bestuurslid aan.
- Het spreekt echter voor zich dat Zwemclub Atlantis niet verantwoordelijk is voor voorwerpen die worden achtergelaten in de kleedkamers of het zwembad. Waardevolle voorwerpen horen thuis in de lockers.
- Ik wil een bestuurslid spreken. Waar en wanneer kan dit?
Het bestuur is doorgaans aanwezig aan de stenen infobalie (links achter de kassa in de Sportoase inkomhal) van bij de aanvang van de zwemlessen tot aan de start van de laatste les. Bijvoorbeeld: op woensdag is het bestuur aanwezig van 17u00 tot 22u00.
- Hoeveel keer per week mag ik komen zwemmen?
Alleen de zwemschool kinderen is beperkt tot één keer per week komen. Vanaf trainingszwemmen tot en met de laatste groep volwassenen mogen zowel de woensdag als de donderdag komen zwemmen. .
Onze verzekering
Zwemclub Atlantis is aangesloten bij de Sporta federatie en onze leden genieten een ruime verzekering Lichamelijke ongevallen, Burgerlijke aansprakelijkheid en Rechtsbijstand voor alle activiteiten die door onze club georganiseerd worden, in binnen- en buitenland en op weg van en naar deze activiteiten.
Een overzicht van de Polis vindt u hier.