FAQ – veelgestelde vragen

Hieronder hebben we getracht om de meest gestelde vragen samen te bundelen op één plaats. Vind je echt niet wat je zoekt, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren.

Wat doe ik bij een ongeval binnen een clubactiviteit?

Alle info vind je op de website van SportaTeam. Hier de verkorte versie.

1. Surf naar de website van SportaTeam
  2. Download onderaan de pagina het ongevallenformulier.
  3. Laat dit formulier invullen door de behandelende arts.
  4. Stuur het volledig ingevulde (voor- en achterzijde) formulier naar:
Ik ben iets verloren/vergeten in het zwembad. Wat nu?
  • Neem zo snel mogelijk contact op tijdens de zwemuren, met de verantwoordelijke van de zwemclub, aanwezig in het zwembad op 016/740.740 of loop eens langs en spreek het aanwezige bestuurslid aan.
  • Het spreekt echter voor zich dat Zwemclub Atlantis niet verantwoordelijk is voor voorwerpen die worden achtergelaten in de kleedkamers of het zwembad. Waardevolle voorwerpen horen thuis in de lockers.
Ik wil een bestuurslid spreken. Waar en wanneer kan dit?

Het bestuur is altijd aanwezig aan de ingang van het instructiebad, dit steeds van bij de aanvang van de lessen tot aan de start van de laatste les.
Enkel op woensdag, vanaf 20:45, zitten we aan de stenen infobalie.

Je kan ons ook steeds bereiken via ons contactformulier.

Hoeveel keer per week mag ik komen zwemmen?

De kinderen (beginners en gevorderden) zijn eenmaal per week welkom op hun vaste dag en vaste uur.

De trainingszwemmers en volwassenen zijn van harte welkom om zowel woensdag als donderdag te komen zwemmen, met uitzondering van volwassenen 1 en 2.
Om voldoende plaats in het zwembad te garanderen zodat iedereen de kans heeft om goed te oefenen, zijn deze groepen gesplitst en hebben zij elk een vaste dag.

Onze verzekering

Zwemclub Atlantis is aangesloten bij de Sporta federatie en onze leden genieten een ruime verzekering Lichamelijke ongevallen, Burgerlijke aansprakelijkheid en Rechtsbijstand voor alle activiteiten die door onze club georganiseerd worden, in binnen- en buitenland en op weg van en naar deze activiteiten.
Een duidelijk overzicht vindt u hier.